Junnuryhmä

8 – 10 -vuotiaat

 

maanantaisin klo 17.00 -18.15 (harkat) ja

keskiviikkoisin kilpailut (Silja Line seurakisat klo 18.00, Paunu Games klo 17.00) Paunun kentällä

Katso koko seuran ohjelma tästä

 

Elokuun harkkaohjelma:

17.8. sukkulaviesti, seiväs, keihäs

24.8. aidat ja kiekko

31.8. seiväs ja kuula

 

Harjoitusten sisältö

Ohjattujen harjoitusten perusajatuksena on monipuolinen liikkuminen.

Harjoittelun painopiste siirtyy leikkipainotteisesta harjoittelusta kohti yleisurheiluharjoittelua, mutta leikinomaisuus säilyy vielä mukana. Harjoittelu koostuu juoksemisesta, hyppäämisestä ja heittämisestä sekä näiden perusliikkeiden yhdistelystä ja muuntelusta. Tavoitteena on nopeuden, liikkuvuuden, ketteryyden, lihaskunnon ja kestävyyden kehittäminen.

 

Olemme sopineet, että noudatamme seuraavia pelisääntöjä oman ryhmämme toiminnassa:

Reilun Pelin Säännöt

 

Infoasiat
Ryhmää koskevat infoasiat jaetaan whatsappviestien välityksellä.

 

Varusteet

Hyvät ja tukevat lenkkarit ovat tärkein harjoitus- ja kilpailuvaruste ulkokaudella. Talvikaudella saliharkoissa liikutaan joko paljain jaloin tai sisäpelikengillä, ohjaajan antamien ohjeiden mukaisesti. Tennarit, crocsit tai muut vastaavat eivät sovi yleisurheiluharrastukseen.

Lisäksi harkoissa tulee olla mukana nimellä varustettu juomapullo sekä harjoitteluun ja säähän sopivat joustavat vaatteet.
Kilpailuja varten voi hankkia piikkarit, mutta ne eivät ole välttämättömät. Lapsille sopivat parhaiten ns.yleispiikkarit. Piikkareita käytetään ainoastaan lajisuorituksia tehdessä, ei esimerkiksi alkuverryttelyssä.

 

Ravinto, lepo, terveys

Harjoittelu, ravinto ja lepo muodostavat vankan pohjan urheilijana kehittymiselle.

Harjoituksiin ei pidä tulla väsyneenä tai nälkäisenä, ei myöskään toipilaana tai sairaana.

Heti harjoitusten päätyttyä  on hyvä syödä pieni välipala ja kotiin päästyä kunnon ateria.
Kilpailuihin kannattaa ottaa mukaan runsaasti helposti syötäviä ja sulavia eväitä, esim. hedelmiä, marja- ja hedelmäsoseita, leipää ja/tai muita välipalatuotteita sekä juomista . Kesähelteellä eväät kulkevat kivasti pienessä kylmälaukussa.

 

Maksut 2020:

  • seuran jäsenmaksu: 20 €/hlö tai 40 €/perhe
     --> Jäsenmaksusta tulee lasku sähköpostitse.
  • toimintamaksu: 30 € + 30 € + 30 € alle 10-vuotiailta           

                                   40€ + 40€ + 40€ 10-vuotiaat ja yli 10-v 

-->Harjoitukset on jaettu kolmeen kauteen kevätkausi (tam - huh), kesäkausi (tou-elo) ja syksykausi (syys-jou), joista maksu osallistumisen mukaan. Toimintamaksun voi maksaa kerralla (90€) alkuvuodesta tai kausien mukaisissa erissä. Lasku tulee sähköpostitse, kolmannnen harkkakerran jälkeen.  Toimintamaksu kattaa harjoitukset, seuran omat ja kulukorvausohjeessa ilmoitetut seuran ulkopuoliset kilpailut.

 Toimintamaksua ei peritä, mikäli urheilija pelkästään kilpailee (ei osallistu harjoituksiin eikä           leirityksiin), eikä peri seuralta mitään kilpailukuluja (osanottomaksut, matkat, majoitus)

 Jos hakee seuran tukea kilpailu- ja leirikuluihin, on toimintamaksu 90€. Lisäksi on maksettava yu-lisenssi- ja jäsenmaksu.

 

Harjoitusten vetäjät:

Miia Keskinen puh 0400 899259, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Annika Raevaara-Marjanen puh 040 575 2817, annika.raevaara-marjanen@via-ok

Anna Koivisto puh 045 208 4944  Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. 

Venla Marjanen puh 0400 592 646 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Olivia Asikainen puh 040 129 1032 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. 

Jonna Ahola puh 046 555 7853 

Jussi Sinisalo puh 050 542 9118, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. (ryhmän vastaava= junnupäällikkö)

 

Mahdollisia lisätietoja Jussilta.

elokuu 2020
M T K T P L S
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Noname

UPM