Treeniryhmä

10 – 13 -vuotiaat       

1.6. alkaen...

 

maanantaisin harkat Paunussa klo 18.00 - 19.30/20.00

muutamina tiistai-iltoina harkat Myllymäessä tai Oinaalan kentällä klo 18.00 - 19.30

keskiviikkoisin kisat Paunussa: Silja Line seurakisat klo 18.00, Paunu Games klo 17.00

perjantaisin harkat Paunussa klo 18.00 - 19.30

 

Katso koko seuran  harkka- ja kisaohjelma tästä

 

Harjoitusten sisältö

Ohjattujen harjoitusten perusajatuksena on monipuolinen liikkuminen.

Harjoittelun painopiste siirtyy leikkipainotteisesta harjoittelusta kohti yleisurheiluharjoittelua, mutta leikinomaisuus säilyy vielä mukana. Harjoittelu koostuu juoksemisesta, hyppäämisestä ja heittämisestä sekä näiden perusliikkeiden yhdistelystä ja muuntelusta. Tavoitteena on nopeuden, liikkuvuuden, ketteryyden, lihaskunnon ja kestävyyden kehittäminen.

 

Infoasiat
Ryhmää koskevat infoasiat jaetaan whatsappviestien välityksellä.

Ilmoittautuminen harkkoihin

Harkkoihin ilmoittautumiset tehdään 1-2 vrk ennen harkkoja whatsapp-viestiryhmissä. EI-osallistumisia ei tarvitse ilmoittaa!!! Ilmoittautuminen on tärkeää harjoituksen suunnittelun kannalta.

Jos harkkoihin ilmoittautuu 3 tai vähemmän, harkat perutaan vetäjän päätöksen mukaisesti. 

 

Pelisäännöt

Jotta kaikilla olisi yhteisesti sovitut käyttäytymistavat ja siten harkoissa olisi kivaa, olemme sopineet, että noudatamme seuraavia pelisääntöjä oman ryhmämme toiminnassa: 

Harkkaajien pelisäännöt tässä

Vanhempien pelisäännöt tässä

Vetäjien pelisäännöt tässä

 

Varusteet

Hyvät ja tukevat lenkkarit ovat tärkein harjoitus- ja kilpailuvaruste ulkokaudella. Talvikaudella saliharkoissa liikutaan joko paljain jaloin tai sisäpelikengillä, ohjaajan antamien ohjeiden mukaisesti. Tennarit, crocsit tai muut vastaavat eivät sovi yleisurheiluharrastukseen.

Lisäksi harkoissa tulee olla mukana nimellä varustettu juomapullo sekä harjoitteluun ja säähän sopivat joustavat vaatteet.
Kilpailuja varten voi hankkia piikkarit, mutta ne eivät ole välttämättömät. Lapsille sopivat parhaiten ns.yleispiikkarit. Piikkareita käytetään ainoastaan lajisuorituksia tehdessä, ei esimerkiksi alkuverryttelyssä.

 

Ravinto, lepo, terveys

Harjoittelu, ravinto ja lepo muodostavat vankan pohjan urheilijana kehittymiselle.

Harjoituksiin ei pidä tulla väsyneenä tai nälkäisenä, ei myöskään toipilaana tai sairaana.

Heti harjoitusten päätyttyä  on hyvä syödä pieni välipala ja kotiin päästyä kunnon ateria.
Kilpailuihin kannattaa ottaa mukaan runsaasti helposti syötäviä ja sulavia eväitä, esim. hedelmiä, marja- ja hedelmäsoseita, leipää ja/tai muita välipalatuotteita sekä juomista . Kesähelteellä eväät kulkevat kivasti pienessä kylmälaukussa.

 

Maksut 2020:

  • seuran jäsenmaksu: 20 €/hlö tai 40 €/perhe
     --> Jäsenmaksusta tulee lasku sähköpostitse
  • toimintamaksu:40€+40€+40€                                                                                                                  -->Harjoitukset on jaettu kolmeen kauteen kevätkausi (tam - huh), kesäkausi (tou-elo) ja syksykausi (syys-jou), joista maksu osallistumisen mukaan. Toimintamaksun voi maksaa kerralla (120€) alkuvuodesta tai kausien mukaisissa erissä. Lasku tulee sähköpostitse, kolmannnen harkkakerran jälkeen. Toimintamaksu kattaa harjoitukset, seuran omat ja kulukorvausohjeessa ilmoitetut seuran ulkopuoliset kilpailut.

            Toimintamaksua ei peritä, mikäli urheilija pelkästään kilpailee (ei osallistu harjoituksiin eikä              leirityksiin), eikä peri seuralta mitään kilpailukuluja (osanottomaksut, matkat, majoitus).

            Jos hakee seuran tukea kilpailu- ja leirikuluihin, on toimintamaksu 90€. Lisäksi on                          maksettava yu-lisenssi- ja jäsenmaksu.

 

 

Harjoitusten vetäjät:

Harjoitusten vetäjänä toimii koulutettu ohjaaja, ja lasten vanhemmat ovat vuorollaan mukana harkoissa ns. harkka-apulaisina (katso harkkaohjelmasta).

 

Helena Siimes 040 187 9234,   Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.gmail.com

Minna Warwick puh 040 546 3242, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Neea Flyktman puh 040 411 3528, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..com    

Erja Sanaslahti puh 040 564 2604, erja. Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Tiina Moisio puh 045 134 3837, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Jussi Sinisalo puh 050 542 9118, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

 

Mahdollisia lisätietoja  Erjalta tai nuorisopäällikkö Tiina Moisiolta puh 045 134 3837, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

 

elokuu 2020
M T K T P L S
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Noname

UPM