Kaipolan Vire

Kaipolan Vireen tarina alkoi vuonna 1953 ja se jatkuu vireänä edelleen!

Seura tarjoaa ohjattuja harjoituksia lapsille ja nuorille sekä harrastus- että kilpaurheilumielessä. Myös aikuisille suunnattua ohjattua liikuntaa ollaan suunnittelemassa.

Seuralla on sekä liikunnallisia että kasvatuksellisia tavoitteita. Sen järjestämissä harkoissa ja kilpailuissa opitaan monipuolisten liikuntataitojen lisäksi sosiaalisia taitoja, saadaan uusia ystäviä, opetellaan sääntöjen noudattamista ja toisten huomioimista. Tarjolla on paljon liikunnan iloa ja onnistumisen hetkiä, mutta samalla opetellaan selviämään pienistä vastoinkäymisistäkin.

Kaikki toimintamme pyörii vapaaehtoisten voimin, jotka ovat suurimmalta osin toiminnassa mukana olevien lasten vanhempia tai urheiluseuratoiminnasta kiinnostuneita aikuisia.

Lapsen/nuoren liikuntaharrastus tarjoaakin vanhemmille ja jopa isovanhemmille mahdollisuuden erilaisiin oheistehtäviin, esim. harkka-apulaisena, apuohjaajana, kilpailutoimitsijana, jaostolaisena, tiimiläisenä, huoltajana ja kyyditsijänä. Samalla voit seurata oman lapsesi tai lapsenlapsesi kehitystä liikunnan parissa.

Seuramme järjestämissä yleisurheilukilpailuissa Paunun kentällä on tarjolla monenlaisia toimitsijatehtäviä kaikille, niin ensikertalaisille kuin tuomarikoulutuksen suorittaneillekin. Toimitsijatehtävät ovat parhaimmillaan kivoja kokemuksia yhdessä toimimisesta yhteisen hyvän eteen.

Jos kiinnostut harjoitusten ohjaajan/valmentajan tai kilpailutoimitsijan tehtävistä, on niihin tarjolla koulutusta seuran kustantamana.

Tule rohkeasti mukaan seuramme toimintaan, tutustumaan ja osallistumaan harjoituksiimme ja kilpailuihimme.