Seura-asut

Seuran viralliset edustusasut ovat juoksutakki, liivi sekä kilpailuasu. Edustusasuja tulee käyttää kaikissa aikuisten ja nuorten SM-kilpailuissa, alue- ja pm-kisoissa sekä mielellään muissakin kisoissa.

Tämän lisäksi on saatavana seuran väreissä tekninen t-paita ja pitkähihainen paita.

Seura-asutilaus tehdään yhteistyökumppani Nomade Collection Oy Ab:ltä (Noname) korkeintaan kerran vuodessa, yleisurheilijoiden osalta alkuvuodesta. Noname-sopimus on uusittu 3/2024 ja se on voimassa 11/2026 asti.

Vire keskittää seuraostonsa Nonamen tuotevalikoimiin, joita ovat kilpailu- ja seura-asut sekä muu materiaali, jonka Noname pystyy toimittamaan.

Urheilijoiden lisäksi voivat seura-asuja käyttää myös kaikki seuran jäsenet. Jäsenet saavat seurapainatuksen sisältävistä tuotteista -20% alennuksen/tuen seuralta. Hinnasto ohessa. Varastomallit nettohintaan (ei painatusta).

Noname antaa vireläisille oman tilauskoodin, jota käyttäen verkkokaupassa tehdyistä ostoksista yksittäisellä tilaajalla on oikeus -25% prosentin alennukseen tilauskoodia käyttäen. Alennus lasketaan verkkokaupasta tilattujen ja maksettujen tuotteiden myyntihinnasta, pakkaus- ja toimituskulut poislukien.

ALEKOODI:  kysy koodi Minniltä /Miialta

Noname tukee Vireen toimintaa lahjakorteilla seuran päätöstilaisuuksissa.

Lisäksi kaksi seuran valitsemaa urheilijaa on nimitetty Noname -urheilijoiksi, jotka ovat saaneet vaatepaketin veloituksetta (arvo 200€). Urheilijoiden velvoitteena on tuoda esille Noname-yhteistyötä sosiaalisessa mediassa.

Lisätietoja seura-asuista saat seura-asuvastaavalta, Minni Raippalinna, minni.raippalinna@gmail.com, puh 040 578 6521.

WO'S SAARA TOP | NONAMESPORT

Kisatoppi, tulee Vireen värein

SPRINT SHORT TIGHTS BLACK WO'S (nonamesport.com)

Leto shortsin korvaava, reilu malli