Jäsenyys

Seuramme ohjattuun liikuntatoimintaan ja kilpailuihin osallistuvilta edellytetään seuran jäsenyyttä. Myös muut perheenjäsenet ja seuran toiminnassa mukana olevat voivat olla seuran jäseninä.

Kaipolan Vire r.y:n jäseneksi voit liittyä maksamalla joko perhejäsenyys- tai henkilöjäsenyysmaksun.

Jäsenmaksujen suuruuden päättää seuran syyskokous vuosittain.

Vuoden 2024 jäsenmaksut ovat:

• perhejäsenyys 40 € (= vanhemmat tai huoltajat ja perheen kaikki alle 18-vuotiaat lapset). Ilmoita seuran sähköpostiin kaipolanvire@gmail.com jäseniksi lisättävien alle 18 v lapsien ja vanhempien nimet ja syntymävuodet.
  • henkilöjäsenyys 20 € (= yli 18-vuotiaat perheen nuoret ja kaikki yksittäiset henkilöt)

Jos olet ns. "vanha jäsen" (= olet maksanut jäsenmaksun edellisenä vuonna), saat viitenumerolla varustetun jäsenmaksulaskun sähköpostiisi vuoden alkupuolella.

Mikäli yhteystietosi ovat muuttuneet, ilmoitathan siitä Kaipolan Vireen sähköpostiin kaipolanvire@gmail.com